kasder

kasder

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۳۰ فروردين ۱۳۹۹
رادار نقطه كور لندكروز

رادار نقطه كور لندكروز

صنعت خودرو سازي در طول چند سال گذشته ، در رابطه با ايمني رانندگان،محصولات مطمئن ، متنوع و شناخته شده‌تري را توليد كرده است . از بين اين آپشن هاي جديد ، سرعت توسعه و گسترس آپشن‌هاي نوين و پيشرفته‌اي مثل رادارهاي نقطه كور بسيار بيشتر از محصولات پيشين مي باشد .رادار هاي نقطه كور در ابتدا به وسيله شركت ولوو ابداع و معرفي شد ،سپس به دليل كارائي بالا در مدت زمان خيلي كمي توسط ساير برند هاي مشهور خودرو ،از جمله لندكروز نيز توليد شد.رادار-نقطه-كور-لندكروززماني كه شما در حال رانندگي تصميم به تغيير مسير مي گيريد و يا حتي زماني كه مي خواهيد خودرويتان را داخل يك پاركينگ شلوغ پارك كنيد .نياز داريد كه به وضعيت تمام نقاط اطراف خودرويتان اشراف كامل داشته باشيد . برخي افراد در چنين شرايطي از خودرو پيدا شده و پشت و اطراف ماشين خود را چك كرده و مجدداً سوار شده و به كار خود ادامه مي دهند و برخي ديگر كه بي احتياط تر هستند ممكن است به اشياء و يا افراد اطراف خودرو كه در نقاط كورشان قرار دارند ، برخورد كرده و گاها باعث بروز فجايعي بزرگ شوند ..ولي افراد باهوشتر يك راه حل عالي براي اين مشكل دارند و آن هم استفاده از رادار نقطه كور مي باشد . عملكرد سيستم هاي مبتني بر رادار نقطه كور ، به نحوي است كه به راننده اين امكان را مي دهد تا بتواند نزديك شدن شخص ،شيء و يا ماشين ديگري را به نقطه كور خود متوجه شده و به راحتي جلو بروز خطر احتمالي را بگيرد . اين رادار با استفاده از حسگر هاي خود، محيط اطرافش را اسكن كرده و نزديك شدن شيء يا شخص را تشخيص داده و به وسيله يك نشانگر نوري و يا صوتي اين مساله را به راننده اطلاع مي دهد.

سيستم رادار نقطه كور لندكروز

سيستم رادار نقطه كور لندكروز يكي از آپشن هاي ويژه اي مي باشد كه توسط آپشن كار ارائه مي گردد و نحوه عملكرد آن به اين شكل است كه ،اين سيستم داراي دو سنسور قوي مي باشد كه پشت سپر عقب خودرو نصب مي‌ گردد ؛ البته در نظر داشته باشد كه نصب سنسور ها بايد به نحوي باشد كه در هر گوشه وسيله نقليه يك سنسور وجود داشته باشد . نحوه عملكرد صحيح سيستم به چگونگي نصب و كاليبره شدن سنسور ها ارتباط مستقيم دارد . اگر اين سنسور ها به درستي نصب و كاليبره شوند ، به سادگي مي‌توانند با يك چراغ و صوت هشدار دهنده ، نزديك شدن يك شخص يا شي در پشت يا طرفين خودروي تان را به شما اطلاع مي دهد.

نحوه عملكرد سيستم رادار نقطه كور لندكروز

در اين مقاله قصد داريم به طور مفصل شما را با كاركرد اين آپشن مهم در خودروي لندكروز آشنا كنيم.رادار نقطه كور لندكروز داراي يك نمايشگر تصويري مي باشد كه در داخل آينه جانبي سمت چپ خودرو نصب مي گردد . در كنار اين نمايشگر شيشه آينه جانبي نيز وجود دارد كه يك چراغ ال اي دي از سمت داخل به اين آينه متصل شده است . وظيفه اين نمايشگر اين است كه اگر خودرو ، فرد و يا شي اي از سمت چپ به خودروي شما نزديك شد ،اين مساله را به كمك چراغ ال اي دي به شما هشدار دهد. زماني كه مي خواهيد راهنماي سمت چپ خودروي خود را فعال كنيد . يك هشدار صوتي به عنوان خط دفاع ثانويه فعال مي شود ؛ بنابراين در آن لحظه خط حركت خود را تغيير نمي دهيد . همچنين اگر از سمت راست خودرويتان نيز كسي وارد نقطه كور شما شود ، مشابه همين پروسه ، تكرار خواهد شد . در آغاز كار، يك هشدار ديداري در آينه جانبي سمت راست اتومبيل شما فعال مي‌شود. حال اگر تصميم بگيريد راهنماي سمت راست خودروي خود را فعال كنيد ؛ شاهد فعال شدن يك هشدار شنيداري به عنوان خط دفاع ثانويه خواهيد بود كه اين هشدار بيانگر وجود مانع در نقطه كور شما مي باشد .در كل وظيفه اين هشدار هاي ديداري و شنيداري مطلع كردن شما از وجود موانعي در اطراف خودرويتان مي باشد كه به اين ترتيب از بروز خطرات و تصادفات احتمالي جلوگيري مي كند. لازم به ذكر است با توجه به ميزان نزديكي و سمت نزديك شدن اشيا به خودرو سنسور بصري ممكن است به رنگ قرمز و يا زرد شروع به چشمك زدن كنند . همچنين در برخي از سيستم ها هشدار با استفاده از لرزشي خفيف در فرمان خودرو ، به راننده اطلاع داده مي شود .

دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر

آشنايي بيشتر با دوربين 360 درجه خودرو

دوربين 360 درجه خودرو سيستمي است كه اجزاي اصلي آن شامل چهار دوربين، يك پردازنده، يك نرم‌افزار سيستم عامل و يك نمايش‌گر هستند. دوربين‌هاي اين سيستم كه در چهار سمت خودرو نصب مي‌شوند، تصاويري از فضاي اطراف خودرو را ضبط كرده و آن را به پردازنده ارسال مي‌كنند. پردازنده اين داده‌ها يعني همان تصاوير ضبط شده توسط دوربين‌ها را پردازش مي‌كند و درنهايت تصويري زنده و سه‌بعدي از فضاي بيروني خودرو و هر آن‌چه در اطراف خودرو قرار دارد را روي نمايش‌گر به راننده نشان مي‌دهد. تصويري كه بدين ترتيب در اختيار راننده قرار مي‌گيرد به او كمك مي‌كند تا بتواند با كنترل بيشتري بر خودرو رانندگي كرده و همين امر مزاياي خود را به‌دنبال خواهد داشت. دوربين‌هاي 360 درجه خودرو در اغلب موارد مجهز به سيستم جي‌پي‌اس و همچنين سيستم تشخيص صدا نيز هستند. ويژگي‌هايي و مزايايي كه يك سيستم دوربين 360 درجه خودرو دارد آن‌قدر متنوع و متعدد هستند كه شمارش تمامي آن‌ها در اين نوشته ميسر نيست؛ اما برخي از مهم‌ترين و قابل‌توجه‌ترين اين ويژگي‌ها و مزايا شامل موارد زير هستند:
  • مشاهده‌ي كل فضاي پيرامون خودرو و تمامي اشياء و افرادي كه در اين ناحيه قرار گرفته‌اند
  • كنترل بيشتر بر اتومبيل براي ممانعت از برخورد آن با اشياء و افراد مجاور آن و كاهش احتمال تصادف
  • امكان پارك سريع و آسان خودرو در فضاهاي تنگ و محدود
  • قرار گرفتن در مناسب‌ترين نقطه از نظر فاصله‌ي طولي و عرضي با خودروهاي مجاور
  • كاهش ترافيك با كمك به رانندگان براي تنظيم منظم فواصل خود با ديگر خودروها
  • كمك به بررسي دقيق‌تر و بهتر صحنه‌ي تصادفات با استفاده از تصاوير ضبط شده حين رانندگي
  • كمك به مشاهده و تشخيص به‌موقع سارقان هنگام نزديك شدن آن‌ها به خودرو و شناسايي چهره‌ي آن‌ها درصورت لزوم
  • كمك به افزايش ميدان ديد راننده خصوصاً در مورد قسمت‌هايي مانند قسمت انتهايي خودرو كه خارج از ديدرس راننده هستند
  • امكان مشاهده‌ي مكان خودرو در هر شرايطي
  • عدم نياز به خروج از اتومبيل براي تنظيم زواياي دوربين‌ها با دادن فرمان صوتي به آن‌ها
  • و …
دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر | خريد دوربين 360 درجه

قيمت دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر

قابل‌توجه‌ترين نكته‌اي كه مي‌توان در مورد قيمت دوربين 360 درجه ميتسوبيشي به آن اشاره داشت اين است كه تقريباً در تماميِ موارد پرداخت يك هزينه، افراد به منافعي فكر مي‌كنند كه آن هزينه براي‌شان به دنبال خواهد داشت و چنان‌چه منافع بيشتر از هزينه باشند، فرد حاضر به پرداخت هزينه مي‌شود و اين قاعده براي سيستمي كه مورد صحبت ما ست نيز صدق مي‌كند. منافعي كه نصب دوربين 360 درجه ميتسوبيشي اوتلندر براي دارنده‌ي خودرو، راننده، سرنشينان خودرو، سرنشينان ديگر خودروها و عابران پياده دارد آن‌قدر زياد هست كه به‌مراتب از قيمت اين سيستم بيشتر باشد. تنها ويژگي‌ها و مزايايي كه در اين نوشته به آن‌ها اشاره شد خود گوياي منافع قابل‌توجه استفاده از اين سيستم هستند. گذشته از اين فروشگاه آپشن كار قيمت دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشياوتلندر را با كم‌ترين سود درنظر مي‌گيرد تا خريداران محترم با حداكثر رضايت اين آپشن را از آپشن كار خريداري كرده و از مزاياي آن بهره‌مند شوند و فروشگاه نيز خود بتواند فروش بيشتري داشته باشد. براي آگاهي از قيمت‌هاي حداقلي آپشن كار تنها كافي ست تا با استفاده از شماره تلفن‌هاي ذكر شده در اين صفحه با كارشناسان فروش ما تماس برقرار كرده و از جزئيات قيمت دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر و ديگر انواع دوربين 360 درجه اطلاع پيدا كنيد.

سخن پاياني

اكثر از آپشن‌هايي كه زماني تنها خودروهاي لوكس از آن بهره‌مند بودند از جمله دوربين 360 درجه ،ساب سانتافه و ... اكنون به آپشن‌هايي آن‌چنان ضروري تبديل شده‌اند كه ديگر كمتر اتومبيلي از آن‌ها بي‌بهره است. كمربند ايمني و كيسه‌ي هوا نمونه‌هايي از اين آپشن‌ها هستند. اما نكته اين‌جا ست كه چنان‌چه يك آپشن نه يك آپشن لوكس بلكه آپشني كاربردي باشد كه خصوصاً در افزايش امنيت جاني افراد نقش مؤثري داشته باشد، استفاده از آن به‌تدريج بيشتر خواهد شد تا جايي كه به جزئي جدانشدني از انواع خودرو تبديل مي‌شود. دوربين 360 درجه خودرو ميتسوبيشي اوتلندر و دوربين 360 درجه ديگر خودروها شايد داراي چنين آينده‌اي باشند و به‌سبب نقش تأثيرگذاري كه در افزايش امنيت جاني، كاهش سرقت‌ها، سهولت رانندگي، كاهش ترافيك و بسياري موارد ديگر دارند، كم‌كم جزئي تفكيك‌نشدني تمامي خودروها، ارزان يا گران‌قيمت، باشند.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

kasder



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]