kasder

kasder

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۰ اسفند ۱۳۹۸
دوره ICDL

دوره ICDL جامع شامل ۷ مهارت اصلي كاربري كامپيوتر به شرح زير مي شود:

مباني كامپيوتر و شبكه: در اين بخش، با مباني كامپيوتر و شبكه آشنا مي شويد. ياد مي گيريد كامپيوتر به لحاظ نرم افزاري و سخت افزاري از چه اجزايي تشكيل شده است. اين اجزا چگونه با يكديگر ارتباط برقرار مي كنند و با انواع نرم افزارها آشنا مي شويد.

ويندوز و اينترنت: كار با اينترنت امروزه يكي از مهمترين ويژگي هاي شخصيتي هست! يعني شخصي كه نتواند به راحتي نيازمندي هاي خود را با اينترنت برطرف كند، مدام مجبور است براي انجام كوچكترين امور، به اطرافيان خود وابسته باشد و يا به كافي نت ها و مراكز اينترنتي سطح شهر مراجعه كند و با پرداخت هزينه و صرف زمان نسبتا طولاني، نيازمندي هاي خود را مرتفع كند. در اين بخش كاربري عمومي اينترنت را آموزش مي بينيم. همچنين امور مهم و حياتي براي كار با ويندوز را فرا مي گيريم. ياد مي گيريم چطور به عنوان يك نفر كاربر عمومي ويندوز، ايفاي نقش كنيم و نيازهاي ابتدايي خود براي كار با كامپيوتر را برطرف كنيم.

 

 

 

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

۱۵ اسفند ۱۳۹۸
فرش ماشيني كاشان

 

 

فرش ماشيني كاشان 

شهر كاشان مهد فرش ايران و جهان است و شركت فرش ماشيني كاشان ، اولين توليد كننده ي فرش هاي ماشيني در ايران به حساب مي آيد . امروزه به اين شركت و محصولات آن توجه بسياري مي شود و خريداران بسياري هم دارد . دليلش هم قدمت ، اصالت ، كيفيت و قيمت مناسب محصولات اين توليد كننده ي بزرگ است . اين شركت توليدات بسيار زيادي من جمله فرش 700 شانه ، فرش 1000 شانه ، فرش 1200 شانه و فرش 1500 شانه داشته است . محصولي كه قرار است در اين مقاله در مورد آن بخوانيد فرش گل برجسته شركت فرش ماشيني كاشان است ، كه يكي ديگر از محصولات پر فروش اين شركت بزرگ است .

 

آرشيو نظرات (0) | ادامه مطلب

[ ۱ ]

 
 

 


معرفي وبلاگ

kasder



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]