kasder

kasder

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۲۴ فروردين ۱۳۹۹
لپ تاپ استوك گيمينگ

ويژگي هاي لپ تاپ استوك گيمينگ
لپ تاپ استوك گيمينگ ويژگي هاي مخصوص و منحصر به فردي دارند به گونه اي كه آن ها را نسبت به انواع لپ تاپ ها متمايز مي كند. بعضي از اين ويژگي ها در اين مقاله ذكر شده است. در ادامه به توضيح آن ها پرداخته ايم.

سرعت بالا
سرعت بالا، يكي از مهم ترين ويژگي هاي لپ تاپ استوك گيمينگ است. سرعت به معني مدت زماني است كه خاموش شدن اين سيستم ها طول مي كشد كه در اين لپ تاپ ها، حدوداً 5 ثانيه زمان مي برد. همچنين در اين لپ تاپ سرعت بالا در روشن شدن و اجراي سيستم عامل نيز قابل مشاهده است. سرعت بالا براي پردازش بازي ها در لپ تاپ هاي گيمينگ ضروري و لازم است و به اجراي آسان برنامه هاي سنگين كمك مي كند. همچنين لپ تاپ استوك گيمينگ مي توانند اطلاعات بيشتري را نسبت به كامپيوترهاي معمولي مديريت و پردازش كنند. در نتيجه راندمان و كارايي بيشتري نسبت به لپ تاپ هاي عادي دارند. به طور معمول كسب و كار با لپ تاپ هاي گيمينگ بسيار عالي است.

همچنين لازم به ذكر اين نكته است كه سرعت اجراي برنامه ها نيز بسيار بيشتر از لپ تاپ هاي معمولي است.
در لپ تاپ استوك گيمينگ از زماني كه دكمه استارت را مي زنيد تا زمان آماده به كار سيستم تنها 30 ثانيه طول مي كشد. اين موضوع مخصوصا براي اشخاصي كه در زمينه تجارت فعاليت دارند و در جلسه‌هاي كاري مجبور هستند لپ تاپ خود را روشن كرده و از روي آن داده‌هاي خود را به نمايش بگذارند مي‌تواند بسيار مطلوب باشد. منتظر نگه داشتن مشتريان در جلسه كاري فقط براي اينكه لپ تاپ هنوز روشن نشده است مي‌تواند باعث شرمساري شود.
در لپ‌تاپ ها عموما مدل پردازنده و مشخصات هم مشخص مي‌گردد. به عنوان مثال: لپ‌تاپ‌هاي Core i5 معمولاً رم و كارت گرافيك و … پايين تري نسبت به لپ‌تاپ‌هاي Core i7دارند. البته بايد به خاطر داشته باشيد كه منظور از مدل پردازنده فقط عددي كه پس از كلمه Core i مي‌آيد نيست، بلكه سري پردازنده نيز داراي اهميت است و علاوه بر قيمت، بازدهي، مصرف باتري و توان پردازشي آن‌ها با هم متفاوت است.

هنگام خريداري لپ تاپ هاي استوك گيمينگ به نسل پردازنده نيز دقت كافي داشته باشيد .
به عنوان مثال: لپ تاپ هايي با پردازنده اينتل سري HQ قوي ترين پردازنده را دارا هستند، پس از آن سري QM، در رديف سوم سري M و پس از آن سري U رتبه بندي شده اند.
علت سرعت بالا در لپ تاپ گيمينگ داشتن CPU يا همان پردازنده قوي است. پردازنده هاي لپ تاپ استوك گيمينگ به دليل اينكه بايد به پردازش بازي‌هاي سنگين بپردازند از قدرت بالاتري برخوردار هستند. اين پردازنده‌هاي قوي براي اشخاصي كه برنامه‌هاي پر حجم را بر روي لپ تاپ خود نصب مي‌كنند نيز بسيار كار‌آمد است و سرعت عمل آن‌ها را بالاتر مي برد.

قطعات با كيفيت بالا
لپ تاپ استوك گيمينگ داراي قطعاتي با كيفيت بالا هستند به اين دليل كه بتوانند بازي‌ها را به خوبي اجرا كنند. اين موضوع شامل: حافظه بيشتر، گرافيك و پردازنده پر قدرت، كيفيت صدا و تصوير بهتر نيز مي‌شود. همچنين يكي از ويژگي‌هاي بسيار خوب اين لپ تاپ‌ها داشتن خنك‌كننده‌هاي بسيار قوي است كه از صدمه ديدن لپ تاپ پيشگيري مي‌كند. دليل داشتن اين خنك كننده‌ها در لپ تاپ گيمينگ اين است كه بازي‌هاي رايانه‌اي عموما باعث داغ شدن لپ تاپ مي‌شوند و اين در يك لپ تاپ معمولي سبب صدمه ديدن قطعات گوناگون مي‌شود ولي با بهره مند بردن از فن هاي قوي در لپ تاپ استوك گيمينگ با اين مشكل مواجه نخواهيد شد. همچنين مي توانيد با انتخاب كول پد مناسب لپ تاپ، عمر لپ تاپ خود را بالا ببريد .

فناوري پيشرفته‌
لپ تاپ هاي گيمينگ تنها براي استفاده امروزه ساخته نشده اند بلكه براي بازي‌هاي پيشرفته‌تر پس از خود نيز ساخته مي‌شوند به همين علت بسيار ديرتر از لپ تاپ هاي عادي از رده خارج مي‌شوند و پس از مدت‌ها مي‌توانند همه بازي‌ها و برنامه‌هاي جديد و سنگيني كه بعد از آن ها به بازار ارائه مي شوند را به اجرا درآورند.

عمر باتري طولاني‌
عمر باتري لپ تاپ هاي عادي در زمان اجراي بازي هاي رايانه اي پايين است. به اين دليل كه براي اين كار طراحي و توليد نشده اند. مصرف باتري بازي‌هاي رايانه‌اي بالا است و در توليد لپ تاپ گيمينگ به اين مورد نيز توجه شده است.
از ويژگي‌هاي مشخص لپ تاپ استوك گيمينگ به باتري قوي آن مي توان اشاره كرد. اين باتري‌ها دوام بالايي دارند و براي ساعات كاري بيشتري ساخته شده اند. به اين معني كه چنين باتري‌هايي با انجام كارها و برنامه‌هاي معمولي تا ساعت ها عمر دارند و بدون نياز به شارژ مي‌توان با اين لپ تاپ ها كار كرد.

طراحي زيبا و كيبورد راحت
كيبورد لپ تاپ استوك گيمينگ نسبت به لپ تاپ هاي معمولي تفاوت هايي دارد. گيمرها براي بازي با لپ تاپ به صفحه كيبوردي نياز دارند كه كليد‌هاي آن راحت و نرم باشد و استفاده طولاني مدت از آن‌ها باعث خستگي نشود. طراحي كيبورد لپ تاپ گيمينگ علاوه بر ايجاد راحتي براي كاربر خود داراي طراحي بخصوص و مختلفي است كه آن را از ديگر كيبوردها كاملا متمايز مي‌كند.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

kasder



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]