kasder

kasder

    

صفحه اصلي | آرشيو وبلاگ | تماس با ما
۱۹ فروردين ۱۳۹۹
فروش سيني كابل

سيني كابل چيست؟

 فروش سيني كابل  ، ابزاري جهت انتقال، هدايت جريان برق و محافظت از سيم و كابل ها در برابر خوردگي، عوامل خارجي و ...است. سيني كابل از جنس هاي مختلفي توليد مي شود. بيشتر سيني كابل ها از آهن با روكش روي و كادميم توليد مي شوند تا در برابر خوردگي، سايش و زنگ زدن مقاوم باشند. سيني كابل ها از جنس استيل و آهن رنگ شده و همچنين از جنس پلاستيك نيز ساخته مي شوند. سيني كابل توليد شده از جنس ورق گالوانيزه بسيار مورد استفاده قرار مي گيرد و داراي انواع مختلفي مي باشد كه در قسمت هاي بعدي بدان اشاره مي كنيم.

انواع سيني كابل 

سيني كابل از تجهيزات مورد استفاده در تاسيسات الكتريكي است و امروزه براي محافظت از كابل هاي برق و همچنين مرتب نمودن سيم كشي و كابل ها از آن بهره مي گيرند. در متن زير قصد داريم به انواع سيني كابل اشاره كنيم:

 

سيني كابل گالوانيزه فابريك: سيني كابل گالوانيزه فابريك يكي از انواع سيني كابل ها مي باشد. اين سيني كابل به علت گالوانيزه شدن با روكش روي، در برابر اكسيد شدن، زنگ زدن و خوردگي مقاوم مي باشد و از طول عمر بالايي برخوردار است. از اين سيني كابل در مناطق مرطوب و باز استفاده مي كنند. 

سيني كابل رنگي پودري استاتيك: سيني كابل پودري استاتيك به علت مقاومت بالا در برابر رطوبت، حرارت و اشعه uv خورشيد در مناطق مرطوب و مكان هاي باز مورد استفاده قرار مي گيرد. 

سيني كابل با آبكاري گرم: اين  سيني كابل به دليل آبكاري گرم ضد زنگ و پوسيدگي هستند و براي استفاده در مكان هاي اسيدي و مرطوب بسيار مورد استفاده مي باشند. از اين سيني كابل در مناطق مرطوب به ويژه شمال كشور استفاده مي كنند.

 

ضخامت سيني كابل 

سيني كابل ، در ضخامت ها و عمق هاي متفاوتي توليد و در بازار به فروش مي رسند. سيني كابل در عرض هاي 100 الي 800 ميليمتر ساخته مي شود. عرض سيني كابل با توجه به اتصالات سيني كابل از جمله رابط و ساپورت ساخته مي شود. به عنوان مثال سيني كابل با عرض 500 يا 600 ميلي متر، ضخامت ورق مي بايست  از ورق 1.5 يا 2 ميلي متر به بالا استفاده شود. 

آشنايي با نردبان كابل 

نردبان كابل يكي از اتصالات سيني كابل مي باشد كه از آن جهت عبور تعداد زيادي سيم و كابل در مسير مشخصي استفاده مي كنند. گاهي از نردبان كابل به جاي سيني كابل در مسيرهاي عمودي استفاده مي كنند زيرا كابل محكم و راحت به بدنه نردبان متصل مي شود. نردبان كابل در سايز هاي متنوعي توليد و به فروش مي رسد. عرض نردبان كابل از 50 ميلي متر تا عرض 700 ميلي متر قابل توليد مي باشد. لبه ها و ارتفاع نردبان كابل از 40 ميلي متر تا ارتفاع 150 ميلي متر نيز ساخته مي شود. 

مهمترين نكات انتخاب سيني كابل 

سيني كابل ها مهمترين ابزار جهت پشتيباني سيم و كابل هاي برق هستند. سيني هاي كابل داراي پانچ مي باشند و اين پانچ ها در صورت اتصالي سيم ها باعث افتادن حرارت و خنك شدن كابل ها مي گردد. در متن زير قصد داريم مهمترين نكات براي انختاب سيني كابل را براي شما بيان كنيم:

معيار انتخاب سيني كابل :

انواع و تعداد كابل هاي پيشتيباني 

شرايط محيطي 

حساسيت به خوردگي 

وزن كابل نصب شده 

شعاع خمش كابل و سيني كابل 

آزادي ورودي و خروجي كابل 

نصب آسان 

مقدار گرماي توليد شده

فروش سيني كابل 

فروش سيني كابل ، با بهترين كيفيت و مناسب ترين قيمت. قيمت سيني كابل به عواملي متعددي بستگي دارد. باتوجه به نوسانات ارز و همچنين نوع سيني كابل، عرض، ضخامت و طول آن قيمت سيني كابل متفاوت است. شركت ما توليد كننده بهترين و با كيفيت ترين سيني هاي كابل مي باشد و شما مي توانيد با كمترين قيمت اما بالاترين كيفيت انواع سيني كابل و متعلقات آن را خريداري كنيد. فروش سيني كابل با استانداردتوسط كارشناسان فروش انجام مي شود و مي توانيد در سريع ترين زمان ممكن محصول مورد نياز خود را سفارش دهيد. 

 

نتيجه گيري:

به طور كلي، سيني كابل محافظي براي سيم و كابل هاي برق مي باشد كه در تاسيسات ساختماني بسيار كاربرد دارد. سيني كابل ها در انواع مختلفي توليد و هركدام كاربرد خاصي دارند. در صورت تمايل به خريد محصولات ما با مشاوران ما تماس بگيريد.

 

آرشيو نظرات (0)

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
 
 

 


معرفي وبلاگ

kasder



فهرست اصلي

صفحه نخست
پست الكترونيك
آرشيو مطالب
افزودن به علاقه مندي ها
صفحه خانگي
 


آرشيو موضوعي

موضوعي ثبت نشده است


آرشيو ارسال ها

فروردين ۱۳۹۹
اسفند ۱۳۹۸
بهمن ۱۳۹۸


پيوند ها

خريد اپل ايدي به سيب
طراحي سايت
سئو
توليد محتوا
ساخت وبلاگ





 



[ ساخت وبلاگ ]